امدن دوباره ی غم ها










♥♥ عاشقانه ♥♥

tel . 09142200086

لعنت به اقبال بدم  ***لعنت به این بخت سیاه 

 

  ازعاشقی و خوبیهایش***چیزی

 

ندیدم غیر آه

 

چرا دوباره آمدی*** تازه کنی گذشته ها

 

نمک بپاشی در دلم***پنبه کنی در رشته ها

 

اگه نمی خوای قلب من***پس برای  چی صدا زدی

 

 یه روزمی گی نروبمان***یک

 

روزمیگی خیلی بدی

 

چرا می خوای که بشکنی *** هر ثانیه تو این تنو

 

 نه می کشی نه میگذری ***زنده به

 

گورمی خوای مرا

 

مرا ببخش عروسکم ***  اگه نبودم  لایقت

 

 اگه جسارت کردمرا ***گفتم

 

که هستم عاشقت

 

بدان وبرایم فرشته ای ***حتی اگه بگی برو

 

تا آخرین ذره جان  *** رها


 

 

 

نمی کنم تو را




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1391ساعت 14:10 توسط محمد مديريت چت روم|



      قالب ساز آنلاین